
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ =ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙUntitled
- 4 Απρ 2024
- διαβάστηκε 1 λεπτά
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ =
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ
Η εμπειρία ενός υπαλλήλου σε μια επιχείρηση είναι το θεμέλιο για να οργανώσουμε επιτυχημένα την επιχείρηση αυτή.
Εάν δώσουμε προτεραιότητα στην σωστή πρόσληψη και καλλιεργήσουμε την ενδυνάμωση και την δέσμευση του εργατικού δυναμικού με ειλικρίνεια και δίνοντας πάντα το προσωπικό παράδειγμα οι επιχειρήσεις θα είναι ικανές να ευχαριστήσουν τους πελάτες τους ,να δώσουν την ανάλογη αξιοπιστία στο brand τους και φυσικά να οδηγηθούν μακροχρόνια σε ανάπτυξη.

Κάθε εκδοχή του ταξιδιού του εργαζόμενου από την διαδικασία της πρόσληψης, της ανάπτυξής και των απολαβών του εργασιακού περιβάλλοντος σχηματίζει την άποψη των ανθρώπων για την εταιρία που δουλεύουν.
Όταν οι υπάλληλοι νιώθουν ότι υποστηρίζονται ,παίρνουν αξία από αυτό που κάνουν και έχουν τα ανάλογα κίνητρα ,μεταφέρουν εξαιρετικές εμπειρίες στους πελάτες και στους συναδέλφους της ομάδας.

Με αυτό τον τρόπο, οι θετικές αλληλεπιδρασεις σε κάθε σημείο επαφής δημιουργούν την αυτοενίσχυση και την αδιάλειπτη εμπειρία στους πελάτες,διαμέσου της διαδικασίας πώλησης.
Όταν οι εταιρίες νοιάζονται και στηρίζουν τους εργαζόμενους τους ,οι εργαζόμενοι σαν ανταπόδοση θα στηρίξουν τον εκάστοτε πελάτη .
Στο τέλος η δουλειά γίνεται προσωπικό ζήτημα και η ανάπτυξη είναι γεγονός.-
コメント