
ΕΣΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΣΥΜΦΙΛΙΩΘΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ;
- Eleni Mantika

- 21 Σεπ 2024
- διαβάστηκε 2 λεπτά
Οι αρνητικές κριτικές δίνουν αξιοπιστία στις θετικές κριτικές.
Καμμία επιχείρηση δεν είναι τέλεια
Σύμφωνα με το high level marketing όταν δεν υπάρχουν αρνητικές κριτικές το 30% των καταναλωτών θεωρεί ότι οι κριτικές είναι ψεύτικες .Δεδομένου ότι εώς και 40% των κριτικών της AMAZON είναι ψεύτικες ποιός μπορεί να κατηγορήσει τους καταναλωτές ότι είναι καχύποπτοι;
Κάπου εδώ οι αρνητικές κριτικές μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο ως αναφορά στην εμπιστοσύνη και την αντικειμενικότητα.Αποδεικνύουν ότι η εταιρεία σας δεν χειραγωγεί
ή καταπιέζει τις διαδικτυακές απόψεις.

Απαντήσετε στις αρνητικές κριτικές .Συνοπτικά η απάντηση σε αρνητικές κριτικές αυξάνει τις αξιολογήσεις σας ,κερδίζει πίσω πελάτες και σας βοηθά να βελτιώσετε την επιχείρησή σας .
Ωστόσο αυτά τα οφέλη αποκτώνται μόνο εάν απαντηθούν οι κριτικές. Γι'αυτο η διαχείριση αρνητικών κριτικών είναι ζωτικής σημασίας. Υπάρχουν πρόσθετες συνέπειες εάν αφήσετε τις αρνητικές κριτικές να διολισθήσουν ,πχ εάν ο καταναλωτής δει αναπάντητες αρνητικές κριτικές είναι πιο πιθανό να αφήσει και ο ίδιος αρνητική κριτική.Μελέτη του Harvard business review έδειξε ότι όταν τα ξενοδοχεία άρχισαν να απαντούν στις διαδικτυακές κριτικές τους , ο αριθμός των αρνητικών κριτικών μειώθηκε. Διαπιστώθηκε ότι ο αριθμός των κριτικών που περιείχαν αβάσιμες αρνητικές κριτικές μειώθηκε ως αποτέλεσμα της ενεργητικής ανταπόκρισης. Επίσης αυτοί οι κριτικοί που τους αρέσει να συνθέτουν φανταστικές ιστορίες για κακή εξυπηρέτηση πελατών ήταν λιγότερο πιθανό να εμφανιστούν ως αποτέλεσμα της συνεργασίας της επιχείρησης με τους κριτικούς τους.

Οι αρνητικές κριτικές μπορούν να δώσουν την ευκαιρία να κερδίσουμε έναν απαγοητευμένο πελάτη. Εάν ειδοποιηθεί η εκάστοτε εταιρία για το ζήτημα μπορεί να το λύσει γρήγορα με αποτέλεσμα ο δυσαρεστημένος πελάτης να είναι πολύ πιθανό να επιστρέψει στην επιχείρηση. Εάν γυρίσει θα είναι και ένας πιστός πελάτης.

Τα αρνητικά σχόλια μπορούν να κατευθύνουν τη δημιουργία περιεχομένου και να ενισχύσουν τη στρατηγική μάρκετινγκ της επιχείρησής σας .Η χρήση αρνητικών σχολίων ως έμπνευση για την δημιουργία περιεχομένου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας ως αυθεντία στην αγορά.Δημιουργήστε ενημερωτικές αναρτήσεις ιστολογικό ή βίντεο που απαντούν σε συνήθεις ερωτήσεις πελατών ή παρανοήσεις που επισημαίνονται σε αρνητικές κριτικές .Εάν έχετε κάνει και βελτιώσεις με βάση τα αρνητικά σχόλια , προβάλετε αυτές τις επιτυχίες στο υλικό μάρκετινγκ.

Τέλος οι αρνητικές κριτικές μπορούν να σας δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα .Δεν υπάρχει τίποτα πιο απαγοητευτικό από το να αναφέρει ένας κριτικός έναν άμεσο ανταγωνιστή σας σε μια αρνητική κριτικη για την επιχείρησή σας .Ακούγοντας τα ζητήματα που εγείρουν οι δυσαρεστημένοι πελάτες σας δίνετε στον εαυτό σας την ευκαιρία να προσαρμοστεί στις προσδοκίες τους και να βελτιώσει τις προσφορές σας.
Κάθε ιδιοκτήτης επιχείρησης γνωρίζει ότι υπάρχουν απεριόριστοι τρόποι για να βελτιώσει την εταιρία του αλλά δεν ξέρουν πως όλες τις φορές ......γιατί να μη το κάνουν σε
συνεργασία με τον πελάτη τους ?





Σχόλια