
Untitled
- Eleni Mantika
- 8 Οκτ 2024
- διαβάστηκε 3 λεπτά
ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΤΙΚΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΠΕΛΑΤΗ ΚΑΙ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ?
Σκοπός μια επιχείρησης είναι να δημιουργεί πελάτες, είναι απολύτως κατανοητό το ποσό δύσκολη και ποσο σημαντική είναι η απόκτηση νέων και πιστών πελατών .
Με ποιον τρόπο όμως μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο?
Μα φυσικά με ένα σωστό CX (customer experience).
Τι κάνει καλό ένα CX?
Δεν υπάρχει χρυση συνταγή συνταγή η κάποια μέθοδος γαι να μας εγγυηθεί ότι εάν την ακολουθήσουμε θα έχουμε ένα καλό CX αφού κάθε επιχείρηση έχει τον δικό της τρόπο λειτουργίας και συγκεκριμένους πελάτες με δικά τους χαρακτηριστικά.

Υπάρχουν όμως τρόποι όπως οι παρακάτω για να το βελτιώσετε.
Το CX είναι το κλειδί για τη δημιουργία μόνιμων σχέσεων με τους πελάτες σας. Εξερευνήστε πώς μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία του πελάτη, ώστε να είναι κερδοφόρο τόσο για το κοινό σας όσο και για την επιχείρησή σας.
. Παραμείνετε θετικοί και βοηθητικοί
Όταν συναλλάσσεστε με πελάτες, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι κάθε πελάτης έχει τις δικές του ανάγκες και επιθυμίες . Δεν υπάρχουν δύο άτομα όμοια, πράγμα που σημαίνει ότι θα πρέπει να αποδεχτείτε ότι ανταποκρίνεστε σε κάθε είδους απαιτήσεις των πελατών σας.
Αλλά όταν κάποιος πρέπει να αντιμετωπίσει όλες αυτές τις απαιτήσεις (συνήθεις ή έκτακτες), είναι πολύ εύκολο να γίνεται αρνητικος και επικριτικος για τους πελάτες . Και αυτή η νοοτροπία από μόνη της μπορεί να οδηγήσει σε κακή εξυπηρέτηση πελατών και κακή εμπειρία ως συνέπεια.
Για να προσφέρετε μια εξαιρετική εμπειρία πελάτη , θα πρέπει να παραμείνετε θετικοί και να μπείτε στη θέση του πελάτη σας.
Είναι εύκολο να δημιουργήσετε καλή εξυπηρέτηση πελατών με χρήσιμους αντιπροσώπους. Αυτό όμως που έχει σημασία στις μέρες μας είναι η εξατομίκευση. Οι πελάτες αναμένουν ήδη ένα επίπεδο γνώσης για αυτούς όταν αναζητούν υποστήριξη.
Επιπλέον, βεβαιωθείτε πάντα ότι ο κύριος στόχος της εξυπηρέτησης πελατών είναι η επίλυση του προβλήματος. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο θα πρέπει να είστε πάντα προετοιμασμένοι να επιλύσετε ένα ζήτημα ανεξάρτητα από το πόσο περίεργο ή απαιτητικό μπορεί να φαίνεται σε εσάς ή στον εκπρόσωπο υποστήριξης πελατών.

Ακούστε και απαντήστε γρήγορα
Η κακή εμπειρία πελάτη σχετίζεται σε μεγάλο βαθμό με τις κακές ή καθυστερημένες απαντήσεις από την ομάδα επιτυχίας των πελατών. Έως και το 80% όλων των πελατών στη Βόρεια Αμερική εγκαταλείπουν οριστικά μια εταιρεία εάν αισθανθούν ότι δεν τους σέβονται και δεν τους φέρονται όπως θα έπρεπε.
Εάν λάβετε μια ερώτηση από τον πελάτη σας, θα πρέπει πάντα να στοχεύετε να απαντήσετε το συντομότερο δυνατό . Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι έχετε μια σχετικά μεγάλη ομάδα ειδικών υποστήριξης πελατών για να σας βοηθήσει με τις απαιτήσεις των πελατών .

ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΤΕ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ.
Ως πελάτες οι άνθρωποι θέλουν να αισθάνονται ξεχωριστοί και να τους φέρονται σωστά σύμφωνα με τις επιθυμίες και τις ανάγκες τους.
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΚΡΟΑΣΗ
Ακούστε τους πελάτες σας παρόλο που μπορεί να έχετε ένα καλό τμήμα υποστήριξης πελατών, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι υπάρχουν πάντα τομείς τις εμπειρίας των πελατών που μπορείτε να βελτιώσετε.
Η καλή εμπειρία πελάτη είναι το βασικό στοιχείο κάθε επιχείρησης εκεί έξω. Εάν θέλετε να έχετε επιτυχία με τον πελάτη σας, θα πρέπει να κάνετε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να τον βοηθήσετε. Επειδή κανείς εκεί έξω δεν θέλει να νιώθει σαν ένας άλλος πελάτης στη σειρά. Ο ρόλος της εξυπηρέτησης πελατών είναι να κάνει τους πελάτες σας να αισθάνονται ότι τους ακούνε και τους εκτιμούν.
コメント